Home Interview - slavní vypráví o Pacovi Storm, jediná raperka v Outlawz a jak si jí Pac oblíbil?

Storm, jediná raperka v Outlawz a jak si jí Pac oblíbil?

Storm byla jediná ženská členka skupiny Outlawz, která se setkala s Tupacem při natáčení filmu. Byl nadšený její zkušenosti v rapu. Líbil se jí její drsný styl, dokonce slyšel i její demo nahrávku. Hned ten den se jí zeptal, jestli by se nechtěla přidat k Outlawz.

Její skutečné jméno je Donna „Storm“ Hunter. Říkají mi Storm ode dne, kdy jsem se narodila. Znamená to něco jako „bojovnice, rváč“.

Poté, co Tupac zjistil, že Storm dokáže velice dobře rapovat, okamžitě s ní podepsal smlouvu a představil jí všem členům skupiny Outlawz, která se později proslavila jako skupina „The Outlaw Immortalz.“  Storm dělala pro Tupaca tak říkajíc sólo-umělkyni.

Poprvé ji představil ale až na multi-platinovém albu s názvem All Eyez On Me. Toto album bylo vydáno 13.února 1996. Zde se objevila ve třech písních, „Trading War Stories,“ „Thug Passion“ a „Run Tha Streetz.“

Storm se objevuje rovněž i na soundtracku k filmu Gridlockd a filmu Gang Related.

Storm se rovněž objevila na albu „Til My Casket Drops“ rappera C-BO v songu „Hard Labor,“ a na albu rappera Rondo, „Success Before Death“, v songu „Aint Dead In Vain“ a rapperů Heltah Skeltah, album Magnum Force, song M.F.C Lawz.“ Nikdy ale nebyla aktivní členkou skupiny Outlawz, objevila se poté až na albu Still I Rise. V současné době není v kontaktu se skupinou Outlawz, po narození svého dítěte věnuje všechen svůj čas rodině.

Skupinu Outlawz opustila krátce po tragické smrti Tupaca v září 1996. Některé verše byly z původních nahrávek  Storm v albu Still I Rise nahrazeny jinými interprety.

V nevydané verzi „Hit Em Up part 2“, rapuje na konci tohoto songu. Na albu Still I Rise se objevila v songu nazvaném Black Jesuz.

Poslední spolupráce s Outlawz se objevuje na albu Still I Rise z roku 1999. Storm se rovněž objevuje na spoustu nevydaném materiálu a na spoustech remixů.

Storm se jako host objevuje na původních verzích songů „Let Em Have It“ a „U Dont Have 2 Worry“ z posmrtně vydaného alba Tupaca s názvem Until The End of Time. A rovněž na albu Better Dayz v „Never B Peace“ a „Whatcha Gonna Do?“

Storm po smrti Tupaca na čas skončila s rapováním, změnila svůj život, vdala se a narodily se jí dvě děti. Když dělala nedávno rozhovor pro jednu internetovou stránku, řekla v něm, že její návrat jednou přijde, až bude ten správný čas.

Na albu Thug Angel je Storm na písních s číslem 8, 9 a 10. Song s číslem 9 nese název „Pain“. Songy 8 a 10 jsou jakýsi rozhovor se Storm.

Pracovat s Tupacem ve studiu bylo rozhodně šílené. Bylo to něco naprosto úžasného. Každý den, jsme se všichni naučili něco nového, jednu chvíli to bylo vážný, druhou chvíli jsme padali na zem, pořád jsme se s ním smáli. Tupac nás dokázal opravdu rozesmát.

Ve studiu jsme měli rádi spoustu srandy, ale byla to tam i „třída“, „učebna“. Dalo se to porovnat jako bychom chodili do jedné z nejtvrdších tříd v životě, ale tak to nebylo. Když jste nešli do školy, tak jste si řekli, já jdu zase do školy druhý den, ale zase do jiné – do takové, do které chtěl člověk opravdu chodit. Museli jsme tam být včas, jak ve skutečné škole. Když ten den skončila škola, chtěli jste hned vědět, co budeme probírat další den.

Tupac byl ve studiu velice náročný. Když přišel do studia, nešel se tam bavit, šel tam opravdu jako do práce. Byla tam obrovská sranda, když se všechno dařilo a nevztahovalo se to na nás, ale když přišla řada třeba na mě, tak Tupac čekal od nás, že půjdeme k mikrofonu a uděláme část práce, kterou jsme měli udělat. Neměl rád, když v nahrávací místnosti byli 2 nebo snad 3 lidi. Chtěl po nás, aby jsme napsali svou část songu a rovnou to nahráli.

Napsal sis to, tak tam prostě vlítni a hoď to na ně. Když někdo něco napsal, šel tam a nechtěl do toho jít na sto procent, tak si všichni říkali, proč to vlastně psal, proč to vymyslel ten text? Nedalo se říct, že dnes se cítím špatně. Mohli jste skončit s prací až po tom, co byla znát ten den vaše práce a takové to bylo.

Nebylo snadné s ním držet krok, protože tady v tom byl naprosto nezastavitelný. Za jeden den dokázal udělat a nahrát 4 songy.

Když si tak vzpomínám, album Makaveli byla vlastně teorie 3-dnů, ne 7-dnů. Celé se mu to podařilo dokončit za 3 dny, ale byla kolem toho ještě spousta hudby, dodělávek a lidí. Pokaždé, když vešel do studia, měl v hlavě jinej beat. To, co chtěl napsat, tak to napsal. Neustále psal a psal, protože toho měl co říci. Jednou se i dokonce stalo to, že jsem mu musela nahlásit, že odcházím, že je pozdě, protože neměl vůbec ponětí o čase.

Neposlouchal moc jiné hudby, ale byl schopen říct, ať mu už neneseme žádnou další hudbu, protože ten den, týden bylo potřeba se ten song, album dodělat. A takhle v podstatě vzniklo album s názvem „7 Day Theory.“

Nemyslím si, že by někdo tak moc nesnášel Tupaca, aby ho byl schopen zavraždit. Myslím ale, že na konci svého života něco takového cítil, v posledních dnech svého života asi nejvíce. To proto nás tak hnal do práce. Vtloukával nám do hlavy, že z nás musí být jednou individualisté, umělci, kteří dokážou pracovat jako jeden člověk. A kdo to teda bude dělat, až tady nebudu? Na tohle se ptal snad pořád!

Pokud jde o jeho fanoušky, o jeho lidi, kteří ho znali, každý má svoji vlastní teorii. Všichni věří a doufají, že Tupac je pořád naživu. Nedokážu, ani neumím být na ně naštvaná. Je to pocit, jako byste pořád v něco doufali a to nepřicházelo. Mám v sobě každý den spoustu vzpomínek, pořád na něj vzpomínám, protože vím, že už na této Zemi není.

Byla jsem tehdy v nemocnici s Tupacem, celou tu dobu. Dostala se mi ta možnost, díky Afeni, že jsem tam mohla být a mluvit s ním. Být u něj. Říct mu, že ho opravdu miluji a rozloučit se s ním.

Byl to náš generál, hned poté co odešel, jsem byla ztracená. Nestyděla jsem se říct tehdy, že jsem byla ztracená. Cítila jsem se, jakoby se celý můj svět vypařil, jako by zmizel můj význam, proč tady jsem.

Byl pro mě člověk, kterému jsem opravdu věřila, jeho snu, celý můj život ztratil význam a pro mě to bylo dost dlouhou dobu opravdu těžké.

Snažila jsem se to hodit do songu s názvem „Pain“. Je to ode mě a v tomto songu můžete opravdu cítit moji bolest, která v té době ve mně byla. Pokud se k vám nedostalo toto CD s názvem „Thug Angel“, doporučuji vám si to poslechnout.

Měla jsem v sobě obrovskou naději, nikdy jsem nepochybovala o tom, že bych dospěla k závěru, že on v mém srdci nebude, že se jednou třeba vypaří. Nikdy mě to ani nenapadlo. Každý den, když vstávám, mám v sobě pocit – něco jako, že ho vidím, jak vstává taky, jdeme napsat všechny ty songy společně a pokračujeme v poslání, u kterého jsme i skončili. Nikdy jsem nečekala, že bych přišla do nemocnice a zjistila, že tam už není. Byla to pro mě obrovská vnitřní ztráta.

Mám na sobě tetování, vzpomínku na Tupaca, nechala jsem si ho vytetovat hned poté, co Tupac zemřel. Je to kříž, je tam i jeho tvář uprostřed a jsou tam i slova „Thug Angel.“

Ta slova jsou to jediné, co mě napadá, když na něho pomyslím. Zdálo se mi, že se to k němu dokonale hodí. Protože pro mě tady Tupac už nikdy nebude, ale v sobě mám pocit, že je tady ten člověk pořád.

Vždycky mi říkal, že kdykoliv bych ho potřebovala, že tady vždycky pro mě bude.

Mám pocit, že uvnitř mě tady je pořád Tupac. Což znamená, že pro mě je tady vždycky, je to můj „Thug Angel.“

Překlad: DjBeton